sâmbătă, 6 februarie 2021

DC Design Avanti vrea să fie Ferrari-ul indian pentru milionarii de la Bollywood

                               https://www.promotor.ro/masini-noi/prezentari/dc-design-avanti-vrea-sa-fie-ferrari-ul-indian-pentru-milionarii-de-la-bollywood-9

Fondat de fostul designer GM Dilip Chhabria, DC Design este cunoscut mai ales pentru prototipurile sale unice. Cu toate acestea, Avanti este o mașină sport pregătită pentru producție, care va fi fabricată la noua fabrică a companiei de la Talagon, în apropierea instalațiilor existente Prune.

„Fiecare țară care și-a scris numele în panteonul producției de automobile s-a distins invariabil cu mașinile sport de proprii cetățeni și am crezut că India trebuie să fie pe bună dreptate în acest club exclusiv”, a spus Chhabria. „Proiectarea este complet proprie, la fel ca ingineria și procesul de producție. Aprobarea de tip și testele pe șosea vor urma în curând ”.

Chhabria a adăugat că DC Design intenționează să fabrice 300 de unități Avanti în 2013-2014 și, dacă totul merge bine, crește producția anuală la patru cifre.

După cum recunoaște creatorul său, primul supercar din India „nu reinventează roata” în ceea ce privește concepția și procesul de fabricație.

La fel ca toți producătorii de volum mic, DC Design va folosi piese de la diferiți producători auto, în special în grupurile de propulsie și în depozitele de suspensii.

Prototipul care a fost dezvăluit la Auto Expo 2012 este construit în jurul unui șasiu ușor, dar rigid al cadrului spațial. Dispune de osii de lungime inegală și bobină peste amortizoare pe ambele axe, roți de 19 inch cu anvelope față 255/35 și 295/30 spate și frâne cu disc ventilate de 330 mm cu etriere AP Racing.

Acesta este propulsat de un motor EcoBoost cu patru cilindri turbocompresor de 2,0 litri, montat la mijloc, provenit de la Ford și reglat pentru a oferi cuplu de 240 CP și 366 Nm (270 lb-ft). Datorită conformității sale cu reglementările privind emisiile Euro 5, acesta poate fi, de asemenea, exportat, în timp ce o ușoară modificare a mapării motorului îl va face compatibil cu reglementarea Euro 6 care urmează.

Puterea este transmisă roților din spate printr-o cutie manuală cu șase trepte provenită de la Ford, în timp ce Avanti va fi disponibil opțional și cu o transmisie PowerShift cu dublu ambreiaj.

Deși 240 CP combinat cu o greutate de 1,562 kg (3,443 lire sterline) nu este exact un teritoriu supercar, Avanti va avea un preț rezonabil de 30 de lakh-uri, sau aproximativ 56 000 USD la cursul de schimb actual.

Mai târziu, poate fi oferit și cu un Honda V6 turbo , care cu o putere de aproximativ 400 CP ar trebui să îmbunătățească serios performanța (și, probabil, să crească prețul în consecință).




174380/galerie-foto

         
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu